Policija skubiai perspėja gyventojus: būtinai pasidalinkite su savo draugais ar artimaisiais

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Per praėjusią parą Lietuvos gyventojai sukčiams atidavė daugiau nei 50 000 tūkstančių eurų. O tam, kad išviliotų pinigus, apgavikai naudojasi šia schema – apsimetinėja žinomų bendrovių darbuotojais. Apie tai, kaip atpažinti sukčius ir ką būtina įsidėmėti, kad nepakliūtumėte į piktavalių pinkles, Lietuvos policija dalinasi savo socialiniuose tinkluose.

Lietuvos policija savo „Facebook“ paskyroje aiškina, jog pastaruoju metu sukčiai įsigudrino apsimetinėti žinomomis įmonėmis – „Google“ ar kitos garsios bendrovės atstovais.

Teigiama, kad patikliems žmonėms paskambinę apgavikai rusiškai prisistato, kaip šios įmonės darbuotojai. Todėl, jei susidursite su tokiu skambučiu, susimąstykite ar tikrai tikėjotės skambučio iš šios bendrovės.

„Dažniausiai sukčiai kalba rusų kalba, bet jie greitai tobulėja ir mokosi – gali pasitaikyti ir kalbančių lietuviškai“, – tvirtinama Lietuvos policijos įraše.

Teisėsaugos atstovai perspėja, kad pokalbio metu sukčius pasiūlo sujungti jus su banku ar policija, tačiau toks sujungimas – neįmanomas.

Vėliau apgavikai mėgina išvilioti jautrius duomenis susijusius su banko sąskaita. Tačiau Lietuvos policijos atstovai primena, kad nei policija, nei kredito įstaigos neprašo atskleisti PIN kodų ar prisijungimų.

„Niekada netvirtinkite mokėjimo operacijų, kurių neinicijavote ir niekam neperduokite savo mokėjimo kortelių ar informacijos apie prisijungimą prie banko sąskaitos“, – primena Lietuvos policija.

Kaip vertinate šį straipsnį?
👍 0 👎 0 Iš viso: 0
0% 👍 0% 👎

Patiko? Pasidalink! Ačiū.
REKOMENDUOJAME:  Šaltis pavertė Nidą tikru muziejumi – deja, džiaugtis moka ne visi

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naudojame slapukus siekdami suasmeninti turinį ir skelbimus, teikti socialinės žiniasklaidos funkcijas ir analizuoti srautą. Taip pat dalijamės informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų svetaine su savo socialinės žiniasklaidos, reklamos ir analizės partneriais. View more
Sutinku
Nesutinku