„Lidl Lietuvai“ – 100 tūkst. eurų bauda už klaidinančią reklamą

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Prekybos tinklui „Lidl Lietuva“ skirta 100 tūkst. eurų bauda už klaidinančią lyginamąją reklamą.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia, kad „Lidl Lietuva“ reklamoje lygino savo ir kitų parduotuvių prekių kainas, tačiau buvo lyginamos ne tuo pat metu buvusios kainos, todėl reklama nebuvo objektyvi ir klaidino vartotojus.

„Aktualios ir nebeaktualios kainos palyginimas gali atspindėti ne objektyvų, bet dirbtinai reklaminės veiklos subjekto sukurtą kainų skirtumą ir jų lyginimą“, – pranešė tarnyba.

Tarnybos vertinimu, vartotojas galėjo susidaryti įspūdį, jog „Lidl Lietuva“ prekėms taikė nuolaidą, nors iš tiesų jų netaikė.

Tarnyba nurodė ne kartą informavusi įmonę, kad jos reklama galimai neatitinka reikalavimų. Bendrovė aiškino ketinanti ją teikti tinkamumai, tačiau, tarnybos vertinimu, jokių esminių pakeitimų neatliko.

Tarnybos nutarimas dar gali būti skundžiamas teismui.

Papildyta 10:58 val.:

Reaguodama į paskirtą baudą, bendrovė taip pakomentavo situaciją:

„Lidl“ skiria ypatingą dėmesį tam, kad klientams skirtuose leidiniuose informacija būtų išsami ir tiksli, todėl ir lyginant produktų kainas su konkurentais yra aiškiai nurodomas lyginamas laikotarpis bei konkretus prekybos tinklas.

Informuodama apie prekių kainas „Lidl“ naudoja ir kainų palyginimą, kuomet leidiniuose klientams „Lidl“ nenuolatinio asortimento prekių, kurios siūlomos tik ribotą periodą, pavyzdžiui, savaitę, kainos lyginamos su konkuruojančių prekybos tinklų taikomomis reguliariomis (neakcijinėmis) kainomis.

Visi tokie palyginimai yra žymimi specialiu ženklinimu, kuris juos aiškiai atskiria nuo kitų tokio ženklinimo neturinčių „Lidl“ pasiūlymų, taip įgalindamas vartotojus kainų palyginimo pranešimus lengvai atpažinti ir tinkamai suvokti.

REKOMENDUOJAME:  Gyventojus filmuos ne tik gydymo įstaigose, bet ir namuose ar gatvėje

Todėl, „Lidl“ vertinimu, toks lyginamosios reklamos pateikimas ir turinys yra išsamus, aiškus ir neklaidina vartotojų. Tuo pačiu suprantame, jog lyginamosios reklamos principų taikymas kainų leidiniuose Lietuvoje nėra plačiai paplitusi praktika, todėl dėl neapibrėžtumo ir kyla tokios diskusijos. Atsižvelgiant į tai, svarstysime galimybę kreiptis į teismą siekiant suformuoti teisminę praktiką, pagal kurią būtų reglamentuoti vieningi klientų informavimo principai visiems rinkos dalyviams.“

Ar šis straipsnis Jums patiko?

Spustelėkite žvaigždutę, kad įvertintumėte!

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naudojame slapukus siekdami suasmeninti turinį ir skelbimus, teikti socialinės žiniasklaidos funkcijas ir analizuoti srautą. Taip pat dalijamės informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų svetaine su savo socialinės žiniasklaidos, reklamos ir analizės partneriais. View more
Sutinku
Nesutinku