Sutriko „Swedbank“ veikla – žmonės negali atsiskaityti

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Ketvirtadienio vakarą sutriko „Swedbank“ interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla. Gyventojai praneša negalintys atsiskaityti ir kortelėmis parduotuvėse.

Dėl techninių kliūčių gyventojai teigia nematantys savo sąskaitų, taip pat negalintys atlikti pinigų pervedimo operacijų, atsiskaityti parduotuvėse.

„Prisidėjau pilną krepšį maisto „Maximoj“ ir išėjau tuščiomis. Keli aplinkui irgi“, – komentare tv3.lt portalui rašė vilnietė.

 „Swedbank“: galimi sistemų sutrikimai

Apie banko sistemos sutrikimus socialiniuose tinkluose praneša ir „Swedbank“.

„Šiuo metu galimi banko sistemų sutrikimai, dėl kurių banko paslaugos veikia su pertrūkiais. Mūsų IT komanda dirba, kad sutrikimus pašalintų kuo greičiau. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – rašoma pranešime.

2024 m. pirmąjį pusmetį „Swedbank“ Lietuvoje bendrosios pajamos siekė 410 mln. eurų, o pernai per tokį patį laikotarpį – 353 mln. eurų.

Šių metų pirmąjį pusmetį bankas uždirbo 175 mln. eurų grynojo pelno, o pernai tuo pačiu metu – 195 mln. eurų.


Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naudojame slapukus siekdami suasmeninti turinį ir skelbimus, teikti socialinės žiniasklaidos funkcijas ir analizuoti srautą. Taip pat dalijamės informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų svetaine su savo socialinės žiniasklaidos, reklamos ir analizės partneriais. View more
Sutinku
Nesutinku