„Swedbank“ Lietuvoje šiemet jau uždarė 4 skyrius – kiek dar uždarys?

Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Vienas didžiausių šalies komercinių bankų ir toliau iš Lietuvos gyventojų ir verslo uždirba milijoninius pelnus. Tačiau, panašu, kad jų vis tiek neužtenka. Bankas toliau uždarinėja klientų aptarnavimo padalinius, kad prireikus žmonėms gaišti ir važiuoti reikėtų daugiau.

Šią savaitę „Swedbank“ pranešė, kad 2024 m. pirmąjį pusmetį Lietuvoje gavo 410 mln. eurų bendrųjų pajamų. Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu banko pajamos išaugo 57 mln. eurų.

Pirmąjį šių metų pusmetį „Swedbank“ Lietuvoje uždirbo 175 mln. eurų grynojo pelno. Tai yra 20 mln. eurų mažiau nei atitinkamą praėjusių metų laikotarpį.

Nors banko pelnas kiek sumažėjo, tačiau vis tiek liko gana įspūdingas.

Kad būtų su kuo palyginti, per visus praėjusius metus didžiausia pagal darbuotojų skaičių šalies bendrovė „Maxima LT“ uždirbo 116,7 mln. eurų grynojo pelno.

Paprastai kalbant, sumokėjus algas visiems darbuotojams, atsiskaičius su visais tiekėjais už patalpų nuomą, komunalines paslaugas, atėmus visas kitas išlaidas ir sumokėjus visus mokesčius, vos per pusmetį „Swedbank“ uždirbo daugiau grynojo pelno, nei jo uždirbo didžiausia šalies bendrovė per visus metus.

Ir jeigu prekybos tinklų parduotuves galima rasti kone kiekviename miestelyje ar net bažnytkaimyje, tai „Swedbank“ ir toliau uždarinėja klientų aptarnavimo skyrius.

Kaip naujienų portalą tv3.lt informavo „Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė, per šių metų 6 mėnesius uždaryti 4 padaliniai: Kupiškio, Šakių, Radviliškio ir Varėnos.

Nors nuosekliai uždarinėja skyrius, bankas įsitikinęs, kad jų turi daug.

„Mūsų padalinių tinklas išlieka vienas didžiausių, šiuo metu turime 43 klientų aptarnavimo padalinius visoje Lietuvoje. Planuodami padalinių tinklo pokyčius nuolat vertiname ir turime atsižvelgti ir į besikeičiančius klientų poreikius bei vizitų banko skyriuose skaičių“, – komentavo banko atstovė.

Pasak jos, absoliučią daugumą paslaugų, net ir sudėtingesnių, klientai gali pasiekti per banko el. kanalus.

Jeigu taip iš tikrųjų yra ir absoliučią daugumą paslaugų žmonės gauna telefonu ar kompiuteriu, tai kiek „Swedbank“ skyrių bus dar uždaryta iki metų pabaigos?

Į šį klausimą banko atstovė neatsakė. Bet vis dėlto pripažino, kad žmonėms tai aktualu:

„Bet kokiu atveju, klientų aptarnavimo pokyčiai yra jautri tema, todėl juos atliekame iš anksto informuodami klientus, tardamiesi su vietos bendruomene ir ieškodami abiem pusėms priimtinų sprendimų.“


Patiko? Pasidalink! Ačiū.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naudojame slapukus siekdami suasmeninti turinį ir skelbimus, teikti socialinės žiniasklaidos funkcijas ir analizuoti srautą. Taip pat dalijamės informacija apie tai, kaip naudojatės mūsų svetaine su savo socialinės žiniasklaidos, reklamos ir analizės partneriais. View more
Sutinku
Nesutinku